Mariya Montessori uşağın müxtəlif əşyalarla oynayaraq öyrəndiyinə inanırdı.
Montessori oyunlarında xüsusi oyuncaqların olması mütləq deyil. Oyun hər bir əşyadan ola bilər: tas,ələk,stəkan,qaşıq,salfet,süngər,su,və s.Ancaq klassik montessori materialları da mövcuddur: məhşur çəhrayı qüllə,qəhvəyi pilləkən,rəngli lövhələr.
Mariya Montessori öyrənmə vəzifəsi daşıyan və uşaqların müxtəlif istiqamətlərdə inkişafına kömək edəcək təlimatlar hazırladı.Bu,materialların hər biri böyük potensiala və yaradıcılıq imkanlarına malikdir.Montessori didaktik materialının hər bir məşqdə birbaşa və dolayı olmaqla 2 məqsədi vardır.Birinci məqsəd uşağın aktiv hərəkətini inkisaf etdirir ( düymələrin açılması və bağlanması,eyni səs verən silindirin tapılması və s)İkincisi isə hərəkətlərin koordinasiyasına,müstəqilliyin inkişaf perespektivinə,eşitmənin dəqiqləşməsinə və s xidmət edir.